Dags att ta tag i träningen efter en graviditet? Kroppen har genomgått en stor omställning och här får du chansen att bygga och stärka upp kroppen från grunden igen! I detta träningspaket kommer första fokus ligga på att hitta bäckenbotten & få kontroll på musklerna i bålen efter graviditet. Perfekt för dig som har besvär med tex ryggen, inkontinens, känner dig svag eller instabil eller bara vill ha hjälp med att komma tillbaka till din vanliga träning igen. I Strong Mama kommer det sedan ske en naturlig progression av träningen där du får chans att utmana och pusha kroppen till starka resultat.


9 veckor

Start vecka 33 eller vecka 42.

3 200 kr

Träning som verkligen behövs efter graviditet. Jag startade med mamma appar hemma men kände att ovissheten om man gör rätt eller inte blev svårt.

Att få möjligheten att träna hos Sofie var fantastiskt! Hon visste precis hur man skulle ”lära” sin muskelstyrka att börja jobba igen efter 9 månaders vila.

Är otrolig nöjd med detta och rekommenderar verkligen detta till alla som har fött för att börja bygga sina muskel rätt. Bra push!Emma

Strong Mama hjälpte mig att komma igång med träningen på ett säkert sätt efter förlossningen. Under ledning av Sofie byggde jag inte bara upp min bålstyrka igen utan även en grundstyrka som gör att jag idag kan köra på med styrkepass precis som före mina två graviditeter.

På Strong Mama får man individanpassad träning i grupp och bebis har alltid varit välkommen på passen.

Jag är glad att jag valde mammaträningen på PUSH by Sara eftersom de sprider en otrolig träningsglädje och har ett sunt hälsoperspektiv.Frida






Har du några frågor?

Tveka inte med att höra av dig om du har några frågor. Kontakt oss gärna via e-post genom knappen nedan.

info@pushbysara.se